سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به امید ظهور او
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشــــد: " مهــــدی فاطمه آمــــد "

ما جامعه خود را میسازیم...
ایران ما بهترین است ....
ما کار اقتصادی نمیکنیم، اصلا کاری به این کارها نداریم که چگونه انسان باید کسب و کار کند و معاش خود را تامین کند.ما میخواهیم جامعه ی خود را بسازیم.ای شعار عده ای ست که میخواهند جامعه را از جهت اقتصادی و فرهنگی بسازند؛ اقتصادی از آهن جهت که کشور محتاج بیگانگان و کفار نباشد و فرهنگی از آن جهت که مردم دارای اندیشه مستقل شوند.

آیا بدون تعریف زیر ساخت های اقتصادی و نقش انسان در آن و بدون تعریف روابط مالی انسان ها با یکدیگر، ساختن یک خانواده ممکن است؟ تا چه رسد به اینکه جامعه و کشور را بسازند ... این دسته از افراد با تکیه بر منابع مالی و موسسات و بیت المال ،فارغ البال از تراز مالی و دغدغه های اقتصادی برای مردم خط و نشان اقتصادی و فرهنگی ترسیـم میکنند ولی این پرسش مهم باقی میماند که چگونه فاقدان فکر اقتصادی میتوانند اقتصاد کشـور را بسازند؟!!!

_________________________________

ایران نخستین تولید کننده ی پسته و خرما در جهان است.
ایران سومین کشور دنیا از نظر تنوع محصولات باغی ایست و در برخی ازمحصولات کشاورزی سهم عمده ای در تولید جهانی به خود اختصاص داده است.بازار های بالقوه فراوانی اکنون برای مواد غذایی ایران در کشور های اروپایی،آفریقایی و امریکایی وجود دارد که ورود به آنها مستلزم برگزاری و مشارکت در نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی است. این، یعنی ایرانی میتواند...

http://sangariha.com/i/attachments/1/1345049486376145_large.jpg


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 8:4 عصر ] [ منتظر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَلیلاًوَعَیْناًحَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد))
امکانات وب